Focwa

A.A.S. Auto Hoogenboom Schadeservice Spijkenisse

Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met A.A.S. Auto Hoogenboom Schadeservice Spijkenisse. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door Feedback Company aan de hand van onze huisregels.

342 Reviews

A.A.S. Auto Hoogenboom Schadeservice Spijkenisse heeft 342 beoordelingen met een gemiddelde score van 8.6 uit 10

Laatste Reviews

8.6
1

21/05/2025 01:48

Valse beloftes bij het maken van mijn afspraak, had aangegeven dat er nog iets stuk was telefonisch meerdere malen, maar daar moest ik nog een keer een afspraak voor maken bij een andere vestiging dit is mij ook niet vooraf aangegeven toen ik mijn auto kwam afleveren, kreeg als antwoord dat dit miscommunicatie was. Dit was ook de laatste keer dat ik hier kom, direct naar een echte dealer gereden na het herstel van mijn auto GEEN HOGEBOOM, belachelijk hoe er met de service wordt omgegaan.

  • 01 Evaluatie schadeherstel
7

20/05/2025 13:34

Kwaliteit is goed, alleen vind ik dat als je voor een bumper en spiegelkap vervanging een afspraak maak dan ga ik uit van een dag werk. Werd eerder gebeld dat we de afspraak moesten verzetten omdat nog niet alle onderdelen er waren. Toen ik de auto op een later afgesproken datum gebracht had werd ik in de middag gebeld met de mededeling dat nog niet alle onderdelen geleverd zijn. Ben toen wel een beetje boos geworden omdat we de volgende dag de auto nodig hadden voor werk. Je verzet een afspraak omdat je de onderdelen niet compleet heb, 1000 punten voor het mee denken. En dan blijkt later dat er toch weer niet alles compleet is. Achteraf bleek het een onderdeel in de bumper te zijn die ook minimale krasje had van de opgegeven schade en die stond niet op de foto bij de schade melding. Was ook zo klein dat het mij niet was opgevallen. Maar goed het is opgelost met een leen auto en de schade is netjes gerepareerd. Ik was daar wel een beetje geeriteerd over .

  • 01 Evaluatie schadeherstel
3

17/04/2025 19:06

Onaangename ervaring. Ik ging naar deze autoservice nadat mijn spiegel was geraakt en er een stuk plastic brak. Tijdens de eerste afspraak werd de spiegel gecontroleerd en werd besloten het kunststof te vervangen. Een week later ging ik terug om de spiegel te laten repareren. Toen ik daar wegging, merkte ik dat de spiegel heel erg trilde. (Vóór de reparatie trilde hij niet, maar zelfs als dat wel zo was, had hij ontdekt en gerepareerd moeten worden.) Na 15 minuten ging ik terug naar hen. Ze namen de auto terug, maar zeiden dat ze niet wisten wat het probleem was en dat alles in orde leek. Na het weekend heb ik nog een keer gebeld en gevraagd of we de spiegel konden repareren omdat deze erg trilt en er gevaarlijke situaties zouden kunnen ontstaan. Hij vertelde me dat het mechanisme van de spiegel waarschijnlijk kapot was en dat de reparatie me ruim € 700,- zou kosten. Ik heb het niet geaccepteerd en heb een klacht ingediend op de website. Vervolgens hebben ze mij gebeld en was de spiegel binnen een half uur keurig gerepareerd, zonder dat ik iets hoefde te betalen. Het is een happy end, maar het lijkt mij onprofessioneel

  • 01 Evaluatie schadeherstel
Bekijk alle reviews