Hoe helpt jouw mening?

  • TRANSPARANTIE

    Jouw mening maakt kwaliteit van de dienstverlening van FOCWA Schadeherstelbedrijven inzichtelijk en ervaringen transparant.

  • KWALITEITSVERBETERING

    Jouw mening helpt FOCWA Schadeherstelbedrijvende kwaliteit klantgericht te verbeteren.

Waarom FOCWA.tevreden.nl?

  1. Door middel van continu tevredenheidsonderzoek inzicht in ervaringen van klanten
  2. Uw ervaring levert voor FOCWA Schadeherstelbedrijven belangrijke informatie op om haar dienstverlening te verbeteren
  3. Onafhankelijk, professioneel en betrouwbaar onderzoek
Richtlijnen

Kwaliteitsverbetering

FOCWA gebruikt het onderzoeksplatform FOCWA.tevreden.nl actief om klantervaringen in kaart te brengen en haar kwaliteit te verbeteren. De FOCWA Schadeherstelbedrijven nodigen haar klanten uit om deel te nemen aan het onderzoek. Met inzicht in de resultaten, uitgebreide rapportagemogelijkheden en verbeteradviezen kan FOCWA nog beter voldoen aan jouw wensen en verwachtingen.

Over FOCWA

FOCWA werd opgericht in 1936 als Federatie van Ondernemers in de Carrosserie- en Wagenbouw en Aanverwante bedrijven. Anno nu is het een actieve ondernemersvereniging waarin drie zelfstandige verenigingen samenwerken aan de belangenbehartiging van en collectieve dienstverlening aan ondernemers in de Nederlandse carrosseriebranche. De federatie FOCWA telt meer dan 1000 aangesloten bedrijven.

Over Tevreden.nl

Het onderzoeksplatform FOCWA.tevreden.nl is onderdeel van autoschadeherstel.tevreden.nl. Het onderzoeksplatform autoschadeherstel.tevreden.nl is het toonaangevende tevredenheidsonderzoek in autoschadeherstel en is een initiatief van Tevreden.nl